Konferanser og symposier

Tidligere

Tid og sted: , Naturhistorisk museum

Det årlige møtepunktet for alle som arbeider med formidling og utstillinger på museum. Årets tema: Relevans.

Tid og sted: , Klimahuset

Det årlige møtepunktet for alle som arbeider med formidling og utstillinger på museum. Tema: Utforskende formidling

Tid og sted: , Klimahuset (Naturhistorisk museum), Tøyen

Velkommen til Arktisk dag på Universitetet i Oslo. Tema for årets arrangement er "Hotspot Arktis: Klimaendringer og geopolitikk"

Tid og sted: , The Climate House, Natural History Museum, or zoom

We warmly invite you to a FRONT conference on gender equality in academia to be held at the Climate House at the Natural History Museum University of Oslo on May 12th 2022. This event will summarize the main results of the FRONT project, with an emphasis on those results that may be especially important for non-permanent or freshly established researchers and those that come from outside Norway. We are grateful to have renowned researchers in the field as speakers, and the book "Gender equality in academia - from knowledge to change" by Øystein Gullvåg Holter and Lotta Karin Snickare (editors) will be discussed.

Tid og sted: , Digital (lenke og program sendast ut på førehand)

Det årlege møtepunktet for alle som arbeider med formidling og utstillingar på museum. Årets tema er "Digitale løysingar".

Tid og sted: , Digital (lenke og program sendast ut på førehand)

Det årlege møtepunktet for alle som arbeider med formidling og utstillingar på museum. Årets tema er "Arbeid med målgrupper og hvordan få underrepresenterte grupper til å besøke museet".

Tid og sted: , Digital meeting only

The purpose of the GREENPEG Kick-off Meeting Norway is to introduce the 90-million-NOK, EU-supported GREENPEG mineral exploration project and to bring together Norwegian stakeholders and institutions benefitting from GREENPEG activities.

Tid og sted: , Tøyen hovedgård

On 3rd July 2019 professor emeritus David L. Bruton turned 80! To celebrate this, there will be a full day seminar at the Natural History Museum, University of Oslo.

Tid og sted: , Tøyen hovedgård

Årets første «Se mot Nord» arrangeres i samarbeid med Naturhistorisk museum og har fått tittelen «Nordområdene - et skattkammer for natur- og kulturhistorisk forskning»

Tid og sted: , Tøyen hovedgård

Det årlege møtepunktet for alle som arbeider med formidling og utstillingar ved museum.

Tid og sted: , Kristiansand
Tid og sted: , Tøyen hovedgård, Naturhistorisk museum

Det årlige møtepunktet for alle som arbeider med formidling og utstillinger ved museer.

Tid og sted: , Tøyen Hovedgård

Alle ved NHM inviteres herved til et halvdagsseminar om forskningen ved NHMs feltstasjon i Øvre Heimdalen.

Everyone at NHM is invited to a half-day seminar on research at the museum's field station in Øvre Heimdalen.

Tid og sted: , Tøyen Hovedgård

With: Professor Kathy Willis Director of Science Kew Gardens, Vice Dean Professor Solveig Kristensen and Assistant director Mona Bratlie both from The Faculty of Mathematics and Natural Sciences and Research Director at Natural History Museum

Tid og sted: , Geological Museum

PLEASE SIGN UP HERE

Tid og sted: , Natural History Museum

This seminar gathers academia, civil society, industry and decision makers in order to advance Amazon biodiversity research in Norway.